Twee (4) zielen, één gedachte.

...

vrijdag 12 februari 2010

Seg Roodkapje waar ga jij heen?


Naar het carnavalsfeest op school! Compleet met mandje en bloemen.

Zoals ik gisteren al zei zag ik hier een geweldige tutorial, en zowel m'n oudste dochter als ikzelf waren onmiddellijk verkocht. Maar zou ik dit wel kunnen? Het was heeeel lang geleden dat ik nog eens met een naaimachine had "gespeeld". En ik was zoals gewoonlijk hopeloos te laat om nog iets deftig te vinden in de winkel naar ons miss haar goesting, dus het moest gewoon lukken!

Na wat domme vragen en hulp van m'n schoonmoeder is het uiteindelijk gelukt. En ik ben er verdorie trots op! Ok, het is wat scheef hier en daar en de velcro komt al los (ik had die nog niet in huis, dus kocht ik gisteren de zelfklevende van Veritas bij gebrek aan toegang tot een naaimachine), maar dat bederft mijn vreugde niet. Beter zelfs, dit smaakt naar meer! En dankzij de vele creatievelingen in blogland die zo geweldig lief zijn hun ideeën te delen, zal dit zeker lukken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten